Нов Камион Man Евро 2, 6x6 - Сондажна машина Man-300EC до 300 метра от Европа
Нова Професионална Сондажна платформа Tir-300EC до 300 метра /сонда за вода/ монтирана на шаси Man 6х6 дизел, ново шаси на 0 км с EC регистрация.
Налична в Европа, доставка от производителя до 10 дни
Цената е без ДДС и гаранция 24 месеца!
ВНОС И ПРОИЗВОДСТВО: ЕВРОПА
ГАРАНЦИОНЕН И СЛЕД ГАРАНЦИОНЕН СЕРВИЗ
- Видео презентация на Сондажна машина Man-300EC, моля заредете видеото на адрес: www. facebook. com/61556961400275/videos/1318964298800127/
- Други модели сондажни машини предлагани от Сонди Про-Варна, може да видите в страницата ни в Mobile. bg: tampers. mobile. bg
- Друго предлагано ново индустриално оборудване внос от Европа предлагано от РЕМТЕХСТРОЙ ГРУП може да видите на адрес:
www. remtechstroy. eu/bg
Сондажна машина Tir-300EC се отличава с голяма мачта с ход на подаване от 5200 mm, способен да работи със сондажни тръби с дължина 5000 mm. Сондата ви позволява да пробивате както вертикални, така и наклонени кладенци по различни начини: ядково пробиване (с промиване и сухо), сондиране с шнек, пробиване с въздушни чукове, пробиване с ролков нож. Възможна е работа в скали с различни категории на твърдост, от 1 до 12, и в широк температурен диапазон.
Сондажна платформа Tir-300EC може да се монтира на шаси КАМАЗ, УРАЛ, ЗИЛ или други.
Професионалната сондажната платформа Tir-300EC е предназначена за пробиване на геофизични и структурни проучвателни кладенци за нефт и газ, проучване на находища на твърди минерали, строителни материали и подземни води, геотехнически проучвания, сондажни водоприемници и за взривни сондажи. Сондирането се извършва с помощта на ротационен метод с промиване или продухване на кладенеца, или с шнекове.
Инсталацията е монтирана на шасито на Урал, КамАЗ, МТЛБ и други камиони се задвижва от двигателя на автомобила.
Хидравлично задвижван глава/ротатор, движеща се по протежение на мачтата, се използва при сондиране, удължавайки сондажния инструмент без отделяне от дъното и заедно с хидравличния асансьор изпълнява работата по спускане (повдигане) на сондажни пръти/щанги и по подаването им по време на сондиране. Ротаторът се движи по протежение на мачтата с помощта на хидравличен цилиндър и подвижна система.
Управлението на сондажната платформа е изцяло хидравлично и концентрирано върху конзолата на сондажната платформа от контролен панел. Панелът за управление съдържа устройства за управление и регулатори на сила на въртене, скоростта на подаване и повдигане, както и скоростта на шпиндела на ротатора.
ХАРАКТЕРИСТИКА СОНДАТА:
ЗАДВИЖВАНЕ: Задвижване от двигателя
ТЕГЛО: 5000 КГ
МАКСИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ: 80 ММ-300 ММ
МИНИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ С ПРОМИВАНЕ: 190 ММ
МАКСИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ С ПРОМИВАНЕ:
- геоложки проучвателни кладенци: 93 ММ
- геофизични кладенци: 118 ММ
- Диаметър на пробиване с продухване: 118 ММ
- Диаметър на пробиване на шнека: 135 ММ
ТВЪРДОСТ НА ПРОБИВАНАТА СКАЛА: 12
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 300 МЕТРА (водна промивка) за геоложко проучване
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 100-120 МЕТРА (водна промивка) за водни сондажи
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 60 МЕТРА (сух метод с въздушно сондиране с компресор, захранващи пневматичен ударник)
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 40 МЕТРА (сух метод с шнек)
ВИСОЧИНА НА МАЧТА: 5000 ММ
ДВИЖЕНИЕ НА КАРЕТКА: 5000-5200 ММ
ГАБАРИТ ПЛАТФОРМА: Дължина=8330 х Широчина=2500 х Височина=3980 ММ
ВОДНА ПОМПА: бензинова
ХИДРАВЛИКА: Европа и друга.
ВЪРТЯЩ МОМЕНТ НА ГЛАВАТА: до 2500 Nm
РАБОТНО НАЛЯГАНЕ В ХИДРАВЛИЧНАТА СИСТЕМА: 1, 6 Мpa
СКОРОСТ НА ВЪРТЕНЕ: 90-180 об/мин
СОНДАТА Е С ПЪЛНО ХИДРАВЛИЧНО УПРАВЛЕНИЕ
- сила на притискане до 2, 6 тона
- теглителна сила до 4, 6 тона
- скорост на повдигане на количката до 1, 2 m/s
- скорост на въртене на главата: 132/213/307 об/мин
- ход на главата 5200 мм
ОПЦИИ:
(1) Помпа NB32/NB50/NB80
(2) Компресор
(3) Автономна Компресорна станция
(4) Кална помпа NB-50
Габаритни размери в транспортно положение:
- ЗИЛ: Дължина=7850 х Широчина=2500 х Височина=3300 ММ
ХАРАКТЕРИСТИКА НА КАМИОНА ШАСИ MAN 6x6 / ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ/:
ДВИГАТЕЛ: MAN турбо с интеркулер с мощност 220 к. с. EURO2 или EURO3. Двигател MAN Тип D0826 EURO2 или D0836 EURO3, 6-цилиндров, турбокомпресор с интеркулер.
СКОРОСТНА КУТИЯ: EATON или ZF - 6 скорости + задна скорост, синхронизирана
КАБИНА: MAN - хидравлично накланяща, тиха с подобрен комфорт.
ТРАНСФЕРНА КУТИЯ: ТИП SR-380 - двускоростна, механично и електро-пневматично управление, с демонтируемо задвижване на предния мост, с допълнително задвижване на лебедка
ЗАДВИЖВАНЕ: 6х6
Съотношение Off-road/road 1/1. 86
ЗАДВИЖВАЩИ ОСИ: Крайно предавателно отношение 1-6. 33 с електропневматично управление на блокажи на диференциала
ОКАЧВАНЕ: Многолистови. Всички листови ресори са подсилени, благодарение на което автомобилът може да издържи на по-големи натоварвания при неравни пътища
Механично, задвижва се от раздатъчната кутия с фрикционна спирачка, еднобарабанно монтирано в задната част на рамата, електропневматично контролиран, с теглителна сила 60 kN.
Климатик: Автомобила е оборудван с електрически таванен климатик, по желание на клиента може да се оборудва със стандартен климатик с механично задвижван компресор от двигателя.
Допустимо общо тегло: 12 350 кг
Тегло на шасито: 6 250 кг
Допустимо тегло на теглено ремарке: 4 000 кг